De laatste daagjes.. - Reisverslag uit Limerick, Ierland van Nicole Eerdt - WaarBenJij.nu De laatste daagjes.. - Reisverslag uit Limerick, Ierland van Nicole Eerdt - WaarBenJij.nu

De laatste daagjes..

Door: Nicole zelf! (webmaster)

Blijf op de hoogte en volg Nicole

13 December 2006 | Ierland, Limerick

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje vanuit Ierland.
Nog maar twee nachtjes slapen en ik kom naar huis. Ik kan niet voorstellen dat ik over twee nachtjes in mijn eigen, warme bedje lig. (Dat warm vooral, hier in huis is het zo koud, dat als je uitademd wolkjes blaast). Ik heb het er wel over, ik schrijf erover en vertel erover aan klasgenoten, maar toch besef ik het nog steeds niet. Het klinkt nog niet echt!

Ik kijk er natuurlijk wel naar uit om over 4 daagjes met jullie allemaal in de rokerige bottom te staan hossen en dansen! Haha.. mooi begrip: Hossen.
Maar eerst moet ik hier nog een presentatie houden voor onze klasgenoten, verslagen inleveren en nog wat handtekeningen scoren. En dan, dan heb ik hier gedaan wat mij te doen stond.

De afgelopen dagen heb ik achter de computer geleefd om alles optijd af te hebben. Onze klasgenoten zijn bezig met lessenschema's opzetten van hen eigen gemaakte werk. En voor ons is dat niet van toepassing, omdat het anders werkt dan wat wij thuis doen. Dus als wij hier klaar zijn, dan hebben we hier weinig meer te doen.

Vanavond hebben we wel een kerst- en afscheidsfeestje in een night club. Ik weet 't, het is een verschrikkelijke term, maar het geeft wel weer hoe het daar is. De mensen die Rumours in Leeuwarden kennen, weten wat ik bedoel! KANSLOOS, maar prachtig!

Donderdag gaan Elleke en ik ons huis schoonmaken, en onze koffers pakken. Waarschijnlijk VEEL te zwaar en wil het allemaal niet, maar we zullen zien.

Vrijdag waarschijnlijk nog een afscheidslunch met Elizabeth (klasgenoot met wie we veel omgaan) en dan met de bus naar Cork!

Ik vind het raar en onwerkelijk, maar kijk er wel naar uit. Hmmm... gekke combi!
Nou mensen, tot heel snel!!!

Dikke knuffel,
Nicole

  • 13 December 2006 - 10:42

    Kris:

    Hee Kippenmeisje, idd erg raar om gewoon weg te zijn daar. Je hele 'nieuwe leven' ineens af te sluiten.. Ik hoop dat je nog lekker geniet deze 3 dagen en je kunt altijd zó weer terug hoppen! En dan ga ik gewoon weer met je mee hoor ;-)
    Lieve Kip, ik denk dat je echt een dikke vette superervaring rijker bent en die neemt niemand je meer af!! Life's good!
    TOT ZATERDAG!!! :-D
    Dikke hollandsche kus

  • 13 December 2006 - 10:44

    Tobias:

    Lijkt er op dat je voldaan bent zowaar!Veel plezier nog de laatste dagen (de nightclub en de lunch dus;-) ) Ik denk nog over zaterdag ;-) Kus Toob

  • 13 December 2006 - 10:57

    Peter & Marian:

    Heb je leuk geschreven stukjes met plezier gelezen. Je hebt in ieder geval de Ierse sfeer volop geproefd en meegemaakt. Hoorde dat je ook regelmatig op www.awayfrommom.com rondneust om te zien wat je neef allemaal uitspookt in San Francisco. Er wacht zeker een "warm' welkom in NL.
    groetjes en goede reis.

  • 13 December 2006 - 11:29

    Anna:

    Dag ex-roomie! Veel plezier nog daar! En tot op de reunie-die-nog-georganiseerd-moet-worden! :) Kusss

  • 13 December 2006 - 11:44

    Lisanne:

    Heey Nicole! Heel veel plezier nog de laatste twee daagjes, de tijd is veel te snel gegaan he? Goede terugreis!

  • 13 December 2006 - 14:36

    Dani:

    Jaaaaaaaah! Kip bijna op Nederlandse bodem!! Woohoo! Hopelijk gaat alles goed met verslagen, presentatie, handtekeningen, koffer volproppen, feestje, lunch, schoonmaken, etc. Ongetwijfeld komt dat goed! Ik hos met je mee zaterdag!! Nog veel plezier deze laatste dagen! Dikke knuffel!
    Ps. Elleke ook veel succes en plezier deze laatste dagen!

  • 13 December 2006 - 14:48

    Dani'el:

    tot straks in leeuwarden dan maar ;) je tijdschrift ligt dan voor je klwaar, wel us waaar VEEEL te laat, maar ok, c'est la vie =)

    Tot in het immer schone land onder de zee!

  • 13 December 2006 - 21:35

    Ria:

    Hoi Nicole hier dan nog een laatste reactie van mij naar Ierland. Ja wat gaat het dan toch weer snel he? En Nicole wat een hartstikke leuk Pieten gedicht van jou terwijl we daar zo heerlijk hebben gegeten zo was jij toch ook bijons en koste het je vader geen cent extra (maar misschien had hij dat wel graag erbij gehad.
    Ik kom net bij oma vandaan Lelystad ziekenhuis ze ligt daar heerlijk rustig op een eenpersoonskamer en mag morgen naar een meerpersoonskamer heeft ze ook wel zin in. Daarvoor 5dagen bij leny wezen klussen heel leuk en gezellig hier hoor je wel meer fvan als je weer thuis bent. Voor nu wens ik je een goede thuis reis knuffel en tot snel liefs Ria.

  • 13 December 2006 - 22:51

    VONTSJUH!:

    YEAH!!! BIER EN CONFETTI, TRANEN EN LACHEN, DANSEN EN BARHANGEN... komt wel goed dacht ik su!! hihi kus je zus

  • 13 December 2006 - 23:01

    Mama.:

    Há, die Nicole!

    Ben ook begonnen met aftellen en dan is het 'nest' weer compleet. Er liggen 3 puzzle's te wachten. Zininin!!! Joehoe!!!

  • 14 December 2006 - 02:02

    Zus Suuzz:

    ik ruik bieieieier!!! en drie vrijgezelle zusters!oefff...wat is het leven toch mooi. see you soon little sissstaaa!! xuzz!

  • 14 December 2006 - 12:26

    Eeliesu:

    geniet nog ff en ik spreek je snel weer in den Nederlande (en nu echt haha) kuzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Limerick

Nicole

Ja mensen!! Daar ga ik dan! Straks voor 3.5 maand weg!! Studeren en reizen! Heerlijk! Ierland roept!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 16296

Voorgaande reizen:

07 September 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: